پیامک رایگان

پیامک رایگان- payamakraygan.com

ارسال تبلیغات به خارج از کشور ✔️ با تبلیغات واتساپ

ارسال تبلیغات به خارج از کشور در واتساپ یک روش تبلیغاتی مدرن در بستر واتساپ است و به برخی از مجموعه ها و شرکت های تجاری و یا حتی بعضی از افرادی که بیزینس شخصی خود را دارند این امکان را میدهد تا محصولات و یا خدمات خود را به صورت انبوه در واتساپ ارسال کنند. در واقع واتساپ بهترین راه برای ایجاد ارتباط با کمپانی ها و افرادی که نیاز به محصولات شما هستد در خارج از کشور می باشد.

اشتراک گذاری

تبلیغات به خارج از کشور در واتساپ - پیامک رایگان

تبلیغات به خارج از کشور در واتساپ دقیقا مثل یک پیام شخصی در واتساپ شخصی هر فردی که واتساپ داشته باشه بصورت تبلیغات واتساپ ارسال میشه و اهمیت و تاثیر گذاری این روش نسبت به سایر روش ها دیجیتال مارکتینگ خیلی بیشتر می باشد چون واتساپ یه فضای شخصی است و تمام افرادی که این برنامه را دارند حتما به پیام های جدید سر میزنند و محتوای ارسالی را چک خواهند کرد.

 

تبلیغات به خارج از کشور با تبلیغات واتساپ

روش تبلیغات در واتساپ یکی از جدیدترین متد های تبلیغات مدرن محسوب میشود که این روش توسط تیم برنامه نویسی شرکت پیامک رایگان به صورت کامل برنامه نویسی شده که روند ارسال پیام واتساپی کاملا خودکار و بدون صرف وقت شما شروع به ارسال هزاران پیام به شماره های موجود در هر کشوری که مد نظر شما است انجام خواهد داد.

 

تبلیغات به خارج از کشور با تبلیغات واتساپ - payamakraygan

ارسال تبلیغات واتساپ به خارج از ایران

چرا از واتساپ برای تبلیغات به خارج استفاده کنیم؟

ارسال تبلیغات واتساپی به چند دلیل بسیار پر اهمیت می‌باشد:

 

  • عدم محدودیت تعداد کاراکتر
  • اثرگذاری و بازخورد بالا
  • بازاریابی مدرن و دیجیتال
  • مقرون به صرفه بودن
  • ایجاد اعتماد و اطمینان برای مخاطبان و مشتری
  • واتساپ بیشترین بازدید را دارد.
  • استفاده از شماره‌های شخصی و شرکتی
  • ارسال آسان
  • و …

برای تبلیغات به خارج از ایران از شماره شخصی یا شرکتی استفاده کنید

برای ارسال تبلیغات به خارج از ایران می توانید از شماره شخصی و یا شرکتی استفاده کنید؛ در حالت استفاده از شماره شخصی تبلیغات ها با خط خودتان ارسال میشود و با شماره های شرکتی ارسال با شماره های ما انجام میشود. حالا سوال اینجاست که این دو چه تفاوتی دارد؟

شماره شخصی شما به دلیل محدود بودن تعداد خط های ارسالی و همچنین عدم ارسال پیام از حد مجاز این امکان را ندارد که به اندازه ظرفیت مد نظر شما در روز ارسال انجام شود.

پیشنهاد ما استفاده از خط شرکتی ما است که قابلیت ارسال بیش از چند هزار پیام در طول یک روز را دارد و این امکان را هم میتوانید بوجود بیاوریم تا به ظریفت 1 میلیون ارسال در روز را برای ارسال داشته باشیم.

 

آیا تعرفه‌ های ارسال تبلیغات به خارج از کشور برای هر کشور متفاوت است؟

خیر هیچ تفاوتی بابت تعرفه ارسال تبلیغات به خارج از کشور وجود ندارد و نرخ برای هر کشوری ثابت است. شما می توانید با انتخاب چند شهر یا کشور مختلف تاثیر و بازخورد آن را نیز بررسی کنید و تمرکز خود را بر بروی کشورهایی بگذارید که بازدهی بیشتری دارند و این موضوع مهمترین مزایای تبلیغات واتساپ برای کسب و کار شما است.

 

زبان نوشتاری جهت تبلیغات به خارج از کشور

حتماً به این نکته توجه داشته باشید که هیچ محدودیتی بابت نوع زبان ارسالی وجود ندارد و می توانید به زبان هر کشوری که مد نظر شماست متن را ارسال کنید و یا با زبان انگلیسی که زبان بین المللی است تبلیغات واتساپ را بفرستید.

 

ارسال تبلیغات به خارج از کشور - payamakraygan.com

 

ارسال تبلیغات به خارج از کشور

 

فواید ارسال تبلیغات به خارج از کشور

 

شبکه سازی قوی و هدفمند

قطعاً برخی از مجموعه‌ ها و شرکت های تجاری اگر تجارت بین المللی داشته باشند، موفقیت بیشتری خواهند داشت. پس از طریق بازاریابی با ارسال تبلیغات واتساپ، راحت تر می‌توانند مشتریان دائمی در خارج از کشور جذب کنند؛ و همین باعث می‌شود تا سریع تر به هدف خود برسند.

معرفی و بازاریابی واتساپی برای بهبود روند داخلی کشور

شما با ارسال تبلیغات به خارج از کشور با واتساپ به راحتی می‌توانید با شرکتهای خارجی تبادل ارتباط کنید و کالا یا خدمات خود را به آنها معرفی کنید. همین امر باعث ایجاد روابط تجاری در سطح کشور خواهد شد.

ایجاد ارتباط بیشتر

از آنجایی که ارسال تبلیغات واتساپ یکی از ارزان ترین روشهای تبلیغاتی است شما می‌توانید برای ایجاد ارتباط بیشتر بین خود و مشتریان خارجی به مناسب های مختلف برایشان پیام واتساپی ارسال کنید. مانند تبریک سال نو (کریسمس) و … بی شک این امر موجب ارتباط صمیمانه تری خواهد شد.

نتیجه گیری

همان طور که در این مقاله بارها به آن اشاره کردیم، ارسال تبلیغات به خارج از کشور با واتساپ موجب پیشرفت زیادی در کسب و کار شما خواهد شد و این روش تبلیغاتی یکی از آسان ترین و ارزان ترین روش ها در حوزه تبلیغات دیجیتال خواهد بود.

 اگر نیاز به راهنمایی داشتید، با بخش تماس با ما یا شماره تلفن 09104448964 الی 5 تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالاتتان هستند تا شما را برای مشاوره با توجه‌ به نیازتان راهنمایی کنند.

4/5 - (6 امتیاز)
فهرست مطالب

نظرات

5 دیدگاه دربارهٔ «ارسال تبلیغات به خارج از کشور ✔️ با تبلیغات واتساپ»

  1. دکتر عبادی

    سلام
    بنده تو کانادا مطب دندان پزشکی دارم چطور میتونم از این روش برای معرفی استفاده کنم؟
    من شماره این افراد رو دارم

    1. سلام وقت شما بخیر
      ما از طریق شماره موبایل هایی که دارید متن و تصویر شمارو به صورت خودکار برای این افراد ارسال میکنیم.
      به شماره تون در واتساپ توضیحات تکمیلی ارسال شد

    1. هیچ محدودیتی نداره
      شما میتونید به هر کشوری که مد نظرتونه پیام هاتونو ارسال کنید
      با شماره ما تو واتساپ در ارتباط باشید

  2. سلام آیا می‌توانید به ایرانی های خارج از کشور از طریق واتس آپ پیام بدین؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن