پیامک رایگان

پیامک رایگان- payamakraygan.com

پیامک مخابرات: ارسال تبلیغات با پنل پیامک رایگان

پنل پیامک مخابرات عنوانی است که بسیاری از خدمات دهندگان پنل اس ام اس از آن استفاده میکنند ولی به این نکته توجه کنید که شرکت مخابرات ارسال کننده پیامک تبلیغاتی نیست و اپراتورهای موبایل مانند همراه اول و ایرانسل ارسال کننده پیامک تبلیغاتی هستند و محدودیت زیادی دارد.

اگر برای برای کسب و کار خودتان احتیاج به ارسال پیامک تبلیغاتی یا اطلاع رسانی دارید در ادامه با ما همراه باشید

پیامک مخابرات: ارسال تبلیغات با پنل پیامک رایگان

پنل پیامک مخابرات چیست؟

پنل پیامک مخابرات یا همان سامانه ارسال اس ام اس در اصل نرم‌افزاری تحت وب است که با لپ‌تاپ، کامپیوتر، موبایل و تبلت به راحتی می‌توانید به آن وصل شوید و پیام‌های موردنظرتان را برای شماره‌های مختلف همراه اول، ایرانسل و رایتل ارسال کنید. اما حالا پنل پیامک مخابرات جمله‌ای است که این روزها خیلی جستجو می‌شود. بیایید دلیل را بررسی کنیم و به نتیجه بهتری برسیم

بسیاری از کاربران برای ارسال پیامک در اینترنت واژه پنل پیامک مخابرات را جستجو میکنند و با این فکر که ارسال پیامک بر عهده مخابرات است و تصمیم اشتباهی میگیرند و می‌خواهند حتماً پنل پیامک مخابرات را داشته باشند و یادتان باشد که مخابرات، همراه اول و ایرانسل و رایتل خدمات ارسال اس ام اس تبلیغاتی و خدماتی ندارند و متاسفانه شرکت‌های زیادی برای کلاهبرداری از این نام سوء استفاده می‌کنند.

پنل ارسال پیامک و اس ام اس توسط شرکت‌های نماینده مثل پیامک رایگان ارائه می‌شود و تنها با ارائه مدارک احراز هویت امکان‌پذیر است. پس اگر جایی ادعایی مبنی بر ارسال پیامک پنل مخابرات را دیدید، حتماً نسبت به صحت آن شک داشته باشید و اعتماد نکنید.

لیست عناوینی که از اسم پنل پیامک مخابرات برای جذب افراد استفاده میکنند.

⚠️ پنل اس ام اس مخابرات

⚠️خرید پنل اس ام اس از مخابرات

⚠️ بهترین پنل پیامکی مخابرات

⚠️ ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق مخابرات

⚠️ پنل پیامکی رایگان مخابرات

⚠️ پنل پیامک مخابرات

نمایندگی پنل پیامک مخابرات - payamakraygan.com

محدودیت‌های ارسال تبلیغات با پنل پیامک مخابرات

شما برای ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق مخابرات نمی‌توانید به مخابرات شهرتون، دفاتر همراه اول، ایرانسل یا رایتل مراجعه کنید، چون طبق مواردی که در بالا گفته شد مخابرات سفارش ارسال پیامک تبلیغاتی را قبول نمی‌کند. در این مقاله نحوه ارسال پیامک مخابرات به صورت کامل توضیح داده ایم. بنابراین شما بدون نیاز به خرید پنل پیامک از مخابرات می‌توانید برای ارسال اس ام اس از طریق اینترنت اقدام نمایید.

شرکت‌های اپراتور پیامک فقط با اشخاص حقوقی و با خرید شارژ به مبالغ کلان قرارداد امضا می‌کنند، زیرا هدف آن‌ها ایجاد بستر ارسال پیامک است. به همین دلیل برای اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی که قصد راه اندازی نرم افزار پنل پیامک را ندارند، بهترین راه‌کار همکاری با شرکت‌های پنل اس ام اس مانند پیامک رایگان می‌باشد.

تعرفه ارسال پیامک از پنل پیامک مخابرات گران‌تر از شرکت سامانه پیامکی

جالب است بدانید که اپراتورهای پیامک، قیمت اس ام اس و تعرفه پیامک را براساس میزان خرید شارژ  بصورت پله کانی محاسبه می‌کنند. برای افرادی که در سال حداکثر تا 150 میلیون پیامک خرید می‌کنند، همکاری مستقیم با اپراتور پیامکی بصرفه و اقتصادی نیست. شرکت‌های سامانه پیامک قرارداد خرید شارژ با مبالغ کلان با هر اپراتورهای پیامکی مخابرات منعقد می‌کنند و در نتیجه پیامک را با تعرفه مناسب‌تر و خدمات بیشتر در اختیار شما قرار می‌دهند.

خرید پنل پیامک از مخابرات برای اشخاص حقیقی امکان‌پذیر نیست

اپراتورهای پیامکی، امکان ارسال پیامک تبلیغاتی را فقط در اختیار شرکت‌های حقوقی قرار می‌دهد. بنابراین اگر شما قصد تهیه پنل پیامک به صورت حقیقی است، پیشنهاد مکنیم برای ارسال پیامک تبلیغاتی از پنل‌ پیامک رایگان استفاده کنید.

بهترین جایگزین پنل پیامک مخابرات

اپراتورهای همراه اول و ایرانسل با افراد و شرکت‌های خصوصی هیچ‌گونه همکاری یا قراردادی برای ارسال پیامک تبلیغاتی ندارند و فقط با شرکت‌های اپراتور پیامک مانند رهیاب، مگفا، آتیه پرداز، سامانتل و آسانک مشارکت می‌کنند. شما نمی‌توانید از این اپراتورها پنل پیامک مخابرات خریداری کنید، زیرا هر کدام از این اپراتورهای پیامکی ارسال کننده پیامک از سرشماره‌های خاص مانند 1000 – 2000 – 3000 – 5000 – 9000 – 9999 – 021  هستند.

شرکت‌های سامانه پیامک با تمام اپراتورهای پیامکی قراردادهای کلان می‌بندند و به کاربر اجازه ارسال پیامک از طریق وب را می‌دهد. به‌ عنوان مثال شما با ثبت نام رایگان پنل پیامک رایگان می توانید بیش از 10 از سرشماره مختلف نسبت به ارسال پیامک انبوه اقدام کنید.

نمایندگی پنل پیامک مخابرات تهران و سایر شهرستان‌ها

در صورتی که اسم نمایندگی پنل پیامک مخابرات را شنیدید، بهتر است این را بدانید که نه تنها مخابرات، بلکه شرکت‌های همراه اول و ایرانسل و رایتل هیچ‌گونه نمایندگی برای نمایندگی پنل پیامک در اختیار افراد قرار نمی‌دهند و سامانه‌های ارسال پیامک باید از شرکت‌های نماینده خریداری شود.

شرکت پیامک رایگان یکی از نمایندگان معتبر برای ارائه پنل‌ اس ام اس رایگان است. این سامانه با پشتیبانی در طول هفته، کمترین قیمت اس ام اس مناسب و دسترسی کامل به بانک شماره موبایل کل کشور به صورت رایگان برای ایرانسل و همراه اول شما را برای رشد بهتر کسب و کارتان کمک می‌کند.

پنل پیامک مخابرات رایگان

با پیامک رایگان، محدودیت‌های پنل اس ام اس مخابرات را نداشته باشید

پنل اس ام اس مخابرات در مقایسه با اپراتورهای پیامکی کاربرد و صرفه اقتصادی چندانی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها ندارد. با استفاده از پنل‌ پیامک رایگان کسب‌وکار خود را به یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند مجهز کنید و آن را توسعه دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09104448964 تماس بگیرید. کارشناسان پیامک رایگان آماده پاسخگویی به سوالاتتان هستند تا شما را برای مشاوره با توجه‌ به نیازتان راهنمایی کنند.

برای دریافت مشاوره رایگان، همین حالا فرم مقابل را پر کنید.

در سریع ترین زمان ممکن مشاوران ما با شما تماس میگیرند

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
به بالای صفحه بردن