پیامک رایگان

پیامک رایگان- payamakraygan.com

ارسال پیامک: ارسال اس ام اس انبوه با پنل پیامک رایگان

ارسال-پیامک-انبوه-رایگان payamakraygan

ارسال پیامک انبوه چطور انجام بدم؟

ارسال پیامک انبوه برای تمام شغل ها و کسب و کارهای فیزیکی و آنلاین بیشترین بازدهی را میدهد. اگه میخواهید ارسال پیامک را با پنل رایگان انجام دهید در سایت پیامک رایگان پیام خودتون را ارسال کنید. چون در هزینه شما صرفه جویی بیشتری می‌شود و به مراتب تعداد پیامک بیشتری میتوانید ارسال کنید.

شاید شما مدیر یا صاحب یه شغل باشید، همیشه این سوال پیش میاد که بهترین راه تبلیغات برای حفظ مشتری ها یا افزایش فروش چیه؟ حتما بعد از این مطالب بخش پیامک تبلیغاتی رو مطالعه بفرمایید به اهمیت اس ام اس در تبلیغات پی ببرید.

واقعیت اینه که در این دوره حتی بچه های دبستانی هم گوشی موبایل دارن و در مجموع بخواییم حساب کنیم حدودا 90 درصد از مردم تلفن همراه دارند که نیازی به اتصال به اینترنت ندارن، کسب و کارها خیلی راحت میتونند از این فناوری ها نهایت استفاده را ببرند. آمار بازاریابی پیامکی نشان می دهد که پیامک در واقع به طور زیادی به یکی از ویژگی های اصلی نرم افزار بازاریابی تلفن همراه تبدیل شده است. 
بیاید یه نگاهی به آمار ارسال پیامک در دنیا بنداریم

payamakraygan

آمار ارسال پیامک

آمار ارسال پیامک رایگان payamakraygan.com

در چند سال گذشته که پیام رسان هایی مثل تلگرام و واتساپ خیلی برای چت آنلاین از پیامک سبقت گرفت که در نمودار بالا از سال 2016 این اختلاف خیلی معلوم هست، همه بر این باور بودن که دیگه دوره استفاده از اس ام اس دیگه تمام شده ولی واقعیت اینه پیامک بخش جدا نشدنی تلفن همراه هست. شاید سوال واستون پیش بیاد که چطور؟ الان چند مثال واستون میزنم که بدونید

  1. پیامک بانک: مهم ترین چیزی که تمام ما باهاش در روز در ارتباطیم، از پیام واریز تا برداشت از حساب یا رمز دوم واریز
  2. پیام رسان ها: شما تو هر برنامه ای حتی اینستاگرام هم ثبت نام کنید با پیامک کد تایید رو ارسال میکنن
  3. خرید اینترنتی: وقتی تو فروشگاه های آنلاین مثل دیجیکالا خرید میکنید فیش واریز یا حتی موجود شدن محصولات با اس ام اس با خبر میشید
  4. اطلاع رسانی: شما اصلی ترین مناسب ها و موضوعات مهم را با پیامک اطلاع پیدا میکنید

مطمعناً پس مطالعه توضیحات و تحقیق متوجه شدید که پیامک بیشترین تاثیر را در بین سایر روش های دیجیتال مارکتینگ را دارا میباشد.

همه چیزهایی که برای ارسال پیامک انبوه بهتر نیاز دارید

ارسال پیامک با پنل رایگان

منوی گزارش‌‌گیری حرفه‌ای

با استفاده از منوی گزارش‌گیری حرفه‌ای می‌توانید از وضعیت عملکرد پیامک‌هایتان (مانند وضعیت ارسال، تحویل های موفق، شارژ باقی‌مانده و...) آگاه شوید.

بانک شماره موبایل

با استفاده از امکانات تخصصی پنل پیامکی آسانک شما می‌توانید پیام‌هایتان را به تفکیک منطقه، صنف، محله، و کد پستی ارسال کنید.

ارسال پیامک زمان‌بندی‌شده

پنل اختصاصی شما در سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی این امکان را دارد که بتوانید پیامک‌هایتان را با زمان‌بندی مشخص به مخاطبان خود ارسال کنید.

ارسال پیام صوتی

با استفاده از پیامک صوتی می توانید صدای خود را ضبط کرده و به شماره‌ موبایل یا ثابت به صورت تکی یا انبوه پیامک صوتی ارسال کنید.

ارسال پاسخ خودکار

با استفاده از این امکان قادر خواهید بود که برای پیام‌های دریافتی (مثلاً یک عدد 1) پاسخی مشخص تعریف کنید تا فرستنده، پاسخ مدنظرتان شما را دریافت کند.

ارائه شماره اختصاصی

با استفاده از شماره اختصاصی شما میتوانید با سر شماره مختص به خودتان پیام ارسال کنید شما میتوانید شماره متناظر با شماره موبایل با تلفن ثابت خود انتخاب کنید

ارسال پیامک با پنل اس ام اس پیامک رایگان

در این مقاله درباره ارسال پیامک، مزایا و قابلیت های پنل اس ام اس صحبت کردیم. پنل پیامک رایگان ارسال پیام کوتاه متنی، ارسال پیامک از طریق وب سرویس را در اختیار شما قرار می‌‎دهد و شما با ثبت نام رایگان قادر هستید از تمام این امکانات رایگان استفاده نمایید.

در صورتی که سوالی دارید میتوانید در بخش سوالات متداول جواب خود را بیابید یا در صورت نیاز فرم درخواست مشاوره را پر کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.

برای دریافت مشاوره رایگان، همین حالا فرم مقابل را پر کنید.

در سریع ترین زمان ممکن مشاوران ما با شما تماس میگیرند

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
به بالای صفحه بردن