پیامک رایگان

پیامک رایگان- payamakraygan.com

مزایای تبلیغات واتساپ برای کسب و کار شما چیست؟ ✔️

مزایای تبلیغات واتساپ یکی مهم ترین عواملی است که هر شرکتی که قصد تبلیغات در واتساپ دارد آن را بررسی می کند و به تاثیر و اهمیت آن پی میبرد که بیشترین بازدهی را برای کسب و کار شما خواهد داشت.

اشتراک گذاری

مزایای تبلیغات واتساپ برای کسب و کار شما چیست -payamakraygan

قبل از اینکه به موضوع مزایای تبلیغات واتساپ برای شرکت شما را بیان کنیم بیایید به این سوال برسیم که اگر شخصی از شما بخواهید عکس یا پیامی در اینترنت برای شما ارسال کند اولین برنامه ای که بیان می کنید چیست؟ تنها نامی که به ذهن ما خطور می کند واتساپ است!

اما آیا به برنامه های دیگری مثل اینستاگرام یا تلگرام فکر کرده اید؟

بله اینگونه برنامه ها زیاد هستند! درست؟

ولی قدیمی ترین و پر استفاده ترین برنامه در ایران، “واتساپ“!

پس از اسکایپ و یاهو، واتساپ تنها اپلیکیشن پیام رسان مورد استفاده و محبوب در سال 2009 بود.

حتی در حال حاضر نیز، واتساپ برای همه در اولویت است.

مزایای تبلیغات واتساپ

نیمی از مردم از مزایای تبلیغات واتساپ برای کسب و کار خود آگاه هستند، در حالی که نیمی از مردم هنوز از واتساپ برای چت با افراد قدیمی بصورت سنتی و یا برای تعامل با مشتریان خود استفاده می کنند. ولی میتوانید از روش تبلیغات در واتساپ استفاده کنید.

بله، تبلیغات یا تبلیغ کسب و کارتان به صورت آنلاین می تواند به شما در ارتقای کسب و کارتان کمک زیادی کند. اما همچنان ارتباط شخصی با مشتریان شما مهمتر است.

به نقل از پیامک رایگان، بیش از نیم میلیارد نفر از تبلیغات واتساپ برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنند . جای تعجب نیست که چرا گفته می شود واتساپ یکی از بهترین پلتفرم ها برای تبلیغ هر کسب و کاری است.

فقط به دلیل جنبه های مختلف مانند سرعت، کارایی و استفاده رایگان، واتساپ به محبوب ترین برنامه تبدیل شده است.

و امروزه به یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین ابزارهای بازاریابی واتساپی تبدیل شده است.

مزایای تبلیغات واتساپ برای کسب و کار شما

 

مزایای تبلیغات واتساپ -payamakraygan

ارسال به هر صنف و کسب و کار مد نظر شما

بدون محدودیت و ارسال به بلک لیست

ارسال متن تبلیغاتی خود بدون محدودیت در تعداد کلمات

ارسال عکس و ویدیو

ارتباط با مشتریان بالقوه

ایجاد تبلیغات مدرن و دیجیتال برای برند شما

واتساپ برای ارتباط بین شما و مشتری

 

راه اندازی یک کسب و کار تنها به معنای تبلیغ یا تبلیغ آنلاین آن نیست! اما دلالت بر پیوند و ارتباط بین شما و مشتری دارد.

و در اینجا از مزایای تبلیغات واتساپ می تواند با ارائه یک مکان عالی برای چت با مشتریان به شما در انجام این کار کمک کند. شما می توانید با ارسال خدمات یا محصول خود به مشتریان جدید به سوالات و یا قیمت خدمات خود در قالب چت بیان کنید.

سطح ارتباط شما با مشتری را ایجاد می کند

آیا پاسخ دادن به تماس های ناشناس را می پسندید؟ یا به تماس های که برای فروش و یا تبلیغات با شما گرفته بشه؟ صد در صد نه، درسته؟

پس چگونه می توانید از مشتریان خود انتظار داشته باشید که همیشه تلفنی با شما صحبت کنند! به جای صحبت با تلفن، می توانید به آنها پیام شخصی بدهید و می توانید یک چت عالی در واتساپ داشته باشید. این نه تنها به شما کمک می کند تا ارتباط خود را با مشتریان خود صمیمی تر کنید و اهمیت و برند خودتون رو افزایش بدید.

بهترین برای پشتیبانی مشتری

WhatsApp می تواند بهترین ابزار برای پشتیبانی مشتری باشد! صرفاً به دلیل داشتن دسترسی گسترده تر. هنگامی که مشتریان با هر نوع مشکلی با محصول یا خدمات مواجه می شوند، قطعاً به جای تماس، گزینه ارسال پیام در واتساپ را انتخاب می کنند.

به این ترتیب می توانید با حل مشکلات مشتریان خود به راحتی با آنها ارتباط برقرار کنید.

تبلیغات واتساپ به روش های خلاقانه

امروزه افراد با کمک واتساپ کسب و کار خود را راه اندازی می کنند و برخی از مزایای تبلیغات واتساپ برای رشد کسب و کار خود به بهترین شکل برای سودآوری استفاده می کنند. خوب، اجازه دهید نگاهی به برخی از راه های خلاقانه ای که می توانید واتساپ را از طریق آن ها می توانید بیاندازیم.

نتیجه مزایای تبلیغات واتساپ

واتساپ یک ابزار ارتباطی بسیار قدرتمند است. برای درک اهمیت و مزایای تبلیغات واتساپ برای کسب و کار خود وقت بگذارید و سپس بازاریابی کسب و کار خود را شروع کنید.

شرکت پیامک رایگان علاوه بر سامانه پیامک کوتاه با ایجاد تیم برنامه نویسی قابلیت ارسال تبلیغات واتساپ را هم برای شما فراهم کرده است و شما میتوانید با شماره تماس 09104448964 الی 5 با ما در تماس باشید و یا در قسمت مشاوره با ثبت شماره تماس خود منتظر تماس همکاران ما برای راهنمایی بیشتر باشید.

4/5 - (1 امتیاز)
فهرست مطالب

نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن