پیامک رایگان

پیامک رایگان- payamakraygan.com

بانک شماره واتساپ سراسر کشور ✔️ 1401

بانک شماره واتساپ به شما این امکان را میدهد که متن تبلیغاتی خود را به شماره واتساپ افراد مد نظر خودتان ارسال کنید. بانک شماره واتساپ با بروزرسانی کامل در اختیار شما قرار خواهد و نیاز شما را کاملا رفع خواهد کرد. در ادامه به دسته بندی و اصناف و مشاغل این بانک اشاره خواهیم کرد.

اشتراک گذاری

بانک شماره واتساپ سراسر کشور - payamakraygan

بانک شماره واتساپ یکی از امکانات شرکت پیامک رایگان است که به صورت کاملا تفکیک شده در اختیار شما قرار دارد؛ این شماره تماس ها بر اساس بانک شماره واتساپ مشاغل و اصناف، بانک شماره موبایل همراه اول، بانک شماره موبایل ایرانسل و پیش شماره های تمام استان ها به صورت طبقه بندی آماده شده است؛ برای تبلیغات واتساپ شما با انتخاب بانک شماره موبایل مورد نیاز خود لیستی کامل این شماره ها را دریافت کنید و شروع به ارسال انبوه تبلیغات کنید.

 

بانک شماره واتساپ چیست؟ - پیامک رایگان

 

بانک شماره واتساپ چیست؟

به معنای اصلی ما لیستی از شماره موبایل هایی که در برنامه واتساپ عضو هستند را در یک مجموعه کامل به تفکیک شغل و صنف و همچنین استان و شهر و… جمع آوری کرده ایم که با عنوان بانک شماره واتساپ در اختیار شما قرار میدهیم.

 

بانک شماره واتساپ چه کاربردی دارد؟

وقتی شما قصد ارسال تبلیغات در واتساپ را داشته باشید این لیست شماره ها به شما این امکان را میدهد که در وقت و پیدا کردن شماره هایی که در واتساپ عضو هستند را کاهش دهد و شما را به اهداف کاریتان نزدیک کند.

بعد از خرید شماره واتساپ چطور ارسال ها را انجام بدم؟

قبل از بررسی این موقع به این مورد اشاره کنیم؛ در نظر بگیرید شماره 1000 عدد شماره واتساپ در اختیار دارید و قصد ارسال متنی به این شماره ها را دارید، انجام این کار به صورت دستی حتی در تعداد کمتر هم بسیار وقت گیر و اعصاب خورد کن است. حالا پیشنهاد ما چیست؟
شما 2 راه حل برای انجام این کار دارید:

  1. ارسال پیام از طریق شرکت ما (پیشنهادی)
  2. ارسال پیام واتساپی از طریق نرم افزار 

در روش اول ارسال پیام واتساپ را از 0 تا 100 را ما برایتان انجام خواهیم داد یعنی متن و شماره های شما را ما ارسال خواهیم کرد و در پایان کار به شما گزارش ارسالی ها را ارسال خواهیم کرد.

در روش دوم ما نرم افزار ارسال پیام واتساپ را که مخصوص کامپیوتر است را در اختیار شما قرار میدهیم و خودتان با فیلم آموزشی موجود در برنامه ارسال ها را انجام میدهید.

 

استخراج بانک شماره واتساپ - پیامک رایگان

 

استخراج بانک شماره واتساپ از بانک شماره موبایل دلخواه

استخراج بانک شماره واتساپ از یک بانک شماره موبایل قابلیتی است که شما با استفاده از این سرویس قادر خواهید بود تا در کوتاهترین زمان و کمترین هزینه شماره موبایل های دلخواه خود را که در واتساپ فعال هستند را جدا کنید و با استفاده از این شماره تماس ها تبلیغات واتساپی گسترده خود را انجام دهید.

یکی دیگر از مزایای استفاده از سرویس استخراج بانک شماره واتساپ این است که محدودیتی برای شماره موبایل ها وجود نداشته و شما میتوانید بینهایت شماره را به شماره موبایل های فعال دارای خط واتساپ جدا سازی کنید.

قوانین استخراج بانک شماره واتساپ

تنها نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که تمامی شماره موبایل ها باید در فرمت استاندارد با کد ایران که 98 است برای ما ارسال گردد. یعنی تمامی شماره تلفن ها با 98 شروع شوند و با 09 شروع نشوند. دلیل آن هم عدم سازگاری فرمت 09 با نرم افزار استخراج بانک شماره واتساپ شرکت پیامک رایگان می باشد.

ارسال تبلیغات واتساپ

بعد از دریافت این شماره واتساپ ها وقت ارسال آن رسیده که تبلیغات خود را شروع کنید. ما در این مسیر در کنار شما هستیم و بر اساس نیاز شما بانک شماره موبایل را به شما تحویل خواهیم داد.

در صورت نیاز و سوال در خصوص بانک شماره واتساپ سراسر کشور با شماره تماس 09104448964 تماس بگیرید و یا در واتساپ با ما در ارتباط باشید

4/5 - (3 امتیاز)
فهرست مطالب

نظرات

11 دیدگاه دربارهٔ «بانک شماره واتساپ سراسر کشور ✔️ 1401»

  1. ممنون از شما
    چطور باید بانک شماره واتساپ برای ارسال استفاده کنم؟

    1. سلام
      طبق توضیحات شما 2 راه دارید
      1- ارسال از شرکت ما
      2- ارسال با نرم افزار بر روی سیستم خودتان
      برای راهنمایی بیشتر در بخش مشاوره شماره تماستون رو قرار بدید تا کارشناس ما برای راهنمایی خدمتتون تماس بگیرند.

  2. شماره هارو چطور باید براتون ارسال کنم؟
    لطفا تو واتساپ برام بفرستید 🙏

  3. من یک گروه تو واتساپ دارم میخوام بدونم چطور میشه شماره های اعضای اون گروه رو استخراج کنم؟

    1. سلام
      فقط لینک گروه واتساپ مورد نظر تون رو به شماره 09104448964 ارسال کنید تا شماره این افراد رو براتون ارسال کنیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن