پیامک رایگان

پیامک رایگان- payamakraygan.com

پیامک بیمه – ارسال اس ام اس تبلیغاتی با نرم افزار بیمه

پیامک بیمه یکی از پرکاربردترین مواردی است که تمام شعبه‌ها، نمایندگی و دفاتر بیمه از آن استفاده میکنند!به دو دلیل پیامک بیمه اهمیت دارد: یک حفظ و رضایت مشتری، دوم جذب مشتری با اس ام اس برای تبلیغات بیمه. هر کدام از این دو مورد برای دفاتر بیمه از اولویت و اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از امکاناتی که به کمک بیمه ها آمده سامانه پیامک می باشد که در این سامانه پنل بصورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار میگیرد. لطفاً در این مقاله با ما همراه باشید.

اشتراک گذاری

پیامک بیمه ارسال اس ام اس تبلیغاتی با نرم افزار بیمه پیامک رایگان

پیامک بیمه چیست؟

امروزه رقابت بین شرکت‌های بیمه با توجه به افزایش تعداد رقبا شدت زیادی پیدا کرده  است و در این بین شرکت‌هایی برنده خواهند شد که خدمات و مشتری مداریِ بهتری داشته باشند و ارتباط خود را با مشتری قطع نکنند و به نوعی ارتباط دوستانه خود را حفظ کنند.

حتما شما هم به عنوان یک فردی که نمایندگی بیمه داره، میدونید که فروش بیمه به مشتریانی که از قبل شما را می‌شناسند و تا الان یک بار از شما بیمه خریداری کرده‌اند راحتتر از فروش بیمه به افرادی است که تابحال به دفتر بیمه شما مراجعه نکرده‌اند!

در این مطلب می‌خواهیم یک راهکار خودکار و کاملا اتوماتیک برای فروش بیمه به افرادی که حداقل یک بار از شما بیمه خریداری کرده‌اند معرفی کنیم تا بتوانید از دفتر نمایندگی بیمه خود درآمد بیشتری را کسب کنید و پیامک بیمه خود را ارسال کنید.

پیامک بیمه چه مزایایی دارد؟

احتمالا شما هم تاکنون به این فکر افتاده‌اید زمانی که مدت قرارداد بیمه مشتری شما تمام می‌شود به صورت خودکار برای مشتریتان پیامک بیمه ارسال شود تا مشتری قرارداد بیمه خود را تمدید کند دقیقا مثل بانک که برای اقساط یا اطلاع رسانی پیامک ارسال میکند، باید به شما بگوییم انجام این کار آنقدر که شما فکر می کنید پیچیده و سخت نیست کافی است یک سامانه پیامک رایگان برای دفتر بیمه تهیه کنید (payamakraygan.com) و در قسمت هشدار دهنده شماره تلفن همراه – متن و تاریخ پایان بیمه را یک بار وارد کنید پس از این پیامک یادآوری تمدید قرارداد بیمه به صورت سالیانه در روز و ساعت مشخص به صورت خودکار به مشتری شما ارسال می‌شود.

همچنین شما با ثبت نام رایگان سامانه پیامکی برای دفتر بیمه می‌توانید ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه برای تبلیغات دفتر بیمه یا نمایندگی خود ارسال نمایید و پیامک تبلیغاتی را با پنل رایگان آغاز نمایید. همچنین سامانه پیامک رایگان دارای خط خدماتی می‌باشد و قابلیت اتصال به نرم افزارهای بیمه را نیز دارد و شما می‌توانید نرم افزار مدیریت دفتر بیمه خود را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید تا به صورت اتوماتیک و خودکار پیامک‌های اطلاع رسانی از دفتر بیمه شما با قابلیت سر شماره اختصاصی ارسال شود.

لیست شرکت‌های بیمه و نمایندگی‌هایی که از خدمات سامانه پیامک بیمه استفاده میکنند:

بیمه ایران – بیمه پاسارگاد – بیمه کارآفرین – بیمه سامان – بیمه پارسیان – بیمه آسیا – بیمه رازی – بیمه ملت – بیمه دانا – بیمه آرمان – بیمه آسماری – بیمه اتکایی ایرانیان – بیمه البرز – بیمه امید – بیمه ایران معین – بیمه تامین اجتماعی – بیمه تجارت نو – بیمه تعاون – بیمه توسعه – بیمه حافظ – بیمه حکمت صبا – بیمه دی – بیمه رازی – بیمه رازی – بیمه سرمد – بیمه کوثر – بیمه ما – بیمه معلم – بیمه میهن – بیمه نوین – موسسه بیمه متقابل کیش

پیامک بیمه پیامک رایگان payamakraygan.com

برخی دیگر از کاربرد پنل پیامک در شرکت های بیمه و نمایندگی بیمه

  •  ارسال پیامک در مورد امتیازات شرکت بیمه خود ( تخفیف‌ها، خدمات جدید)
  • – ارسال پیامک بیمه برای تشکر و قدردانی از مشتریانی که شما را انتخاب کرده‌اند
  • – اعلام سررسید بیمه مشتری با ارسال پیامک برای تمدید
  • – ارسال پیامک در خصوص پایان قرارداد و پرداخت آنلاین
  • – ارسال پیام به مناسبت‌های خاص با نام خود مشتریان مانند تولد
  • – ارسال پیامک تبلیغاتی برای نمایندگی خود برای جذب مشتری با بانک شماره موبایل
  • – اطلاع رسانی به مشتریان و متقاضیان در مورد خدمات قابل ارائه جدید بیمه ای
  • – آگاهی مشتریان از وضعیت بیمه خود درهر لحظه از شبانه روز فقط با ارسال پیامک به سرشماره اختصاصی شما
  • – برگزاری نظرسنجی و مسابقات پیامکی
  • – کاهش هزینه‌های شرکت با ارسال پیامک به جای تماس تلفنی
  • – ارسال خودکار پیامک یادآوری تمدید بیمه
  • – ارسال پیامک برای منطقه خاص کشور (برای هر شهری که مدنظر شماست)
  • – ارسال پیامک برای کد پستی ( به عنوان مثال منطقه 1 تهران بخش فرشته)
  • – ارسال پیامک تمدید بیمه نامه خودرو و بیمه عمر
  • – ارسال پیامک تبلیغاتی برای دفتر بیمه شهر خودتان
  • و …

لیست نرم افزار بیمه که قابلیت پیامک دارند

– نرم افزار حسابداری و مدیریت دفاتر بیمه کاوش فردا
– اتوماسیون بیمه دلفین
– پردازش اطلاعات
– نرم افزار مدیریت بیمه ایده پرداز
– سامانه مدیریت
– نرم افزار بیمه کسبه
– نرم افزار دادکین
– پارتوس داده ورز
– بیدبرگ
– نرم افزار حسابداری ایزی بیمه
– نرم افزار حسابداری بیمه سنار
– نرم افزار حسابداری بیمه آسا
– نرم افزار نمایندگی بیمه هاویژن
– نرم افزار حسابداری و اتوماسیون بیمه ابزار پیشگامان
– نرم افزار مدیریت دفتر بیمه عمر دادکین
– نرم افزار حسابداری بیمه جلال سافت
– نرم افزار دفاتر بیمه و کارگزاری‌های سپند

چطوری با نرم افزار بیمه پیامک رایگان ارسال کنم

در لیست بالا طبق بررسی های اولیه ما قابلیت پیامک بیمه قابل اجرا بود ولی برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی آنها تماس بگیرید.
از شما درخواست می کنیم چنانچه از خدمات و برنامه های این شرکت‌ها استفاده کرده‌اید نظر خود را از طریق فرم انتهای صفحه با ما در میان بگذارید یا اگر شرکت دیگری می شناسید که خدمات بهتر یا مشابه ارائه می دهد آن را معرفی کنید تا سایر دوستان نیز بتوانند به آن مراجعه نمایند.

خرید پنل پیامک رایگان برای نمایندگی بیمه

با سامانه اس ام اس در هر کسب و کاری می توانید برند خودتان را معروف کنید و نتیجه مطلوبی نیز داشته باشید. کافیست با اصول بازاریابی پیامکی آشنا باشید خواهید دید که چقدر افزایش فروش خواهید داشت و مشتریان شما نیز افزایش خواهند یافت و به مراتب درآمد بیشتری خواهید داشت.

انتخاب یک شرکت معتبر، با پشتیبانی خوب و حرفه‌ ای ارائه دهنده پنل اس ام اس خدماتی مانند پیامک رایگان به شما کمک می کند تا ارتباط خود با مشتریان خودتان را حفظ و تقویت کنید. مشاوران حرفه‌ ای ما که متخصص شغل هستن مشتاق شنیدن صدای شما و پاسخگویی به سوالات شما هستند. برای دریافت مشاوره رایگان تلفنی همین حالا با شماره 09104448964 الی 5 تماس بگیرید و یا برای ثبت نام در پنل پیامک بیمه از طریق منوی امکانات و تعرفه پیامک و خدمات ما را بررسی کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان، همین حالا فرم مقابل را پر کنید.

در سریع ترین زمان ممکن مشاوران ما با شما تماس میگیرند

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
4.5/5 - (4 امتیاز)
فهرست مطالب

نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن