پیامک رایگان

پیامک رایگان- payamakraygan.com

بستن اسکرین شات واتساپ در عکس های یک بار مصرف ✔️

بستن اسکرین شات واتساپ - گرفتن اسکرین شات از عکس های یک بار مصرف در واتساپ ممکن نخواهد بود. واتساپ در آپدیت جدید خود چند ویژگی جدید دیگر را نیز برای حفظ حریم خصوصی ارائه می‌دهد.

اشتراک گذاری

بستن اسکرین شات واتساپ

در ماه آگوست سال گذشته، شرکت واتساپ یک ویژگی جدید با عنوان بستن اسکرین شات واتساپ را معرفی کرد که به کاربران اجازه می‌داد فایل‌های رسانه‌ای با قابلیت ارسال یکبار مصرف را در این پیام رسان اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارند. در واقع با این قابلیت، شما می‌توانید فایل‌هایی را برای دیگران ارسال کنید که آنها فقط برای یک بار امکان باز کردن و دیدن این تصاویر یا ویدیو را دارند و سپس بلافاصله فایل مورد نظر به صورت خودکار حذف می‌شود.

اما در هنگام راه‌اندازی این قابلیت در واتساپ، گرفتن اسکرین شات از صفحه نمایش مسدود نشده بود و کاربران این راه را داشتند که از عکس های یک بار مصرف ارسال شده اسکرین شات بگیرند و محتوای ناپدید شونده را به راحتی در گوشی خود ذخیره کنند. به این ترتیب این ویژگی یک قابلیت بی فایده بود و  یکی از نقص های این سیستم بود.

 

بستن اسکرین شات واتساپ در آپدیت جدید

 

بستن اسکرین شات واتساپ

به نقل از پیامک رایگان، واتساپ سرانجام قصد دارد فکری برای بستن اسکرین شات واتساپ انجام دهد و برای جلوگیری از گرفتن اسکرین شات از عکس های یک بار مصرف در واتساپ کار می‌کند تا این مشکل بزرگ را برطرف کند و در کنار آن می‌خواهد چند ویژگی جدید حفظ حریم خصوصی دیگر را نیز در اختیار کاربران قرار دهد.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت متا به عنوان شرکت اصلی واتساپ، اخیرا سه ویژگی جدید حریم خصوصی را برای این پلتفرم واتساپ محبوب معرفی کرده است. این ویژگی‌ها شامل بستن اسکرین شات واتساپ برای عکس های یک بار مصرف، گزینه‌ای برای خروج بی صدا از گروه‌ها و امکان انتخاب افرادی که می‌توانند زمان آنلاین بودن در واتساپ شما را ببینند، می‌شوند.

 

محدودیت اسکرین شات د رواتساپ

 

قابلیت بستن اسکرین شات واتساپ در نسخه جدید

مسدود شدن گرفتن اسکرین شات از تصاویر یک بار مصرف واتساپ در این نرم افزار در بخشی با عنوان View Once شناخته می‌شود، به یک قابلیت مفید و کاربردی تبدیل خواهد شد.

این امکان در حال حاضر در حال آزمایش در نسخه بتا است و به زودی برای همه کاربران اندروید و IOS عرضه خواهد شد. علاوه بر این مدتی است که واتساپ روی گزینه ای کار می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد وضعیت آنلاین بودن خود را مخفی کنند. ما چند هفته پیش این ویژگی در حال توسعه را در نسخه بتا مشاهده کردیم و مارک زاکربرگ در نهایت وجود این قابلیت در نسخه نهایی را تایید کرد. ظاهرا این ویژگی نیز در پایان این ماه برای همه کاربران عرضه خواهد شد.

در نهایت این که کاربران واتساپ به زودی می‌توانند بدون اطلاع سایر اعضای گروه‌ خارج شوند. ولی در نظر داشته باشید مدیران گروه همچنان هنگام خروج کاربران از گروهشان مطلع خواهند شد. این تغییر نیز احتمالا در اواخر همین ماه برای کاربران ارائه می‌شود.

در کنار این سه ویژگی جدید برای حریم خصوصی کاربران، واتساپ همچنین کمپین جدیدی را برای آموزش کاربران درباره ویژگی‌های جدید خود و تعهد مستمر به منظور حفاظت از مکالمات خصوصی کاربران راه‌اندازی کرده است.
این مقاله را هم مطالعه کنید: تبلیغات واتساپ

نظر شما درباره این ویژگی های جدید حریم خصوصی و بستن اسکرین شات واتساپ چیست؟

5/5 - (1 امتیاز)
فهرست مطالب

نظرات

1 دیدگاه دربارهٔ «بستن اسکرین شات واتساپ در عکس های یک بار مصرف ✔️»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن