پیامک رایگان

پیامک رایگان- payamakraygan.com

وب سرویس ارسال پیامک رایگان

وب سرویس ارسال پیامک رایگان به شما طراح سایت و یا برنامه نویس اجازه می دهد وب سایت، نرم افزار یا اپلیکیشن های خود را با استفاده از چند خط کدنویسی و یا با افزونه های مربوطه به سامانه پیامک رایگان متصل کرده و در زمان های مورد نظر، اقدام به ارسال و دریافت و همچنین مدیریت پیامک های خود از این طریق نمایید.

وب سرویس ارسال پیامک رایگان

وب سرویس پیامک چیست؟

وب سرویس پیامک امکان ارسال و دریافت پیامک از هر نوع پلتفرمی که شما در آن فعالیت دارید را فراهم می کند و شما با استفاده از افزونه ها و یا کدنویسی، سایت و اپلیکیشن  یا نرم افزار مورد نظرتان را به سامانه پیامک رایگان متصل می کنید.

در واقع API ها کد های کوتاهی هستند که در سایت شما قرار می گیرند و به شما این امکان را می دهند تا به وب سرویس (خدمت وب) پیامکی متصل شده و پیامک های خود را از طریق پنل پیامک رایگان ارسال کنید. تنها کاری که باید انجام دهید در سایت ثبت نام کنید تا بتوانید از قابلیت های API و وب سرویس ارسال پیامک رایگان استفاده کنید.

وب سرویس پیامک رایگان

وب سرویس پیامک رایگان خدماتی حرفه‌ای برای ارسال و دریافت پیامک به کاربران از طریق REST API است همچنین وب سرویس‌های برنامه نویسی مانند پایتون، لاراولphp ، Node.js ،VB.NET،C و… در سامانه پیامک بصورت رایگان وجود دارد. 

وب سرویس های رایگان

وب سرویس های رایگان

با استفاده از این وب سرویس های رایگان میتوانید درخواست های ارسال انواع پیام (وب پوش، معمولی، پیام فوری) را به صورت خودکار برای سیستم ارسال کنید.

Node jsPHP WSDLPhpC# Restful
 ++CC#vb.netدرخواست های Restful

Api ارسال پیامک رایگان

ارسال پیامک رایگان API یک کد چند خطی رایگان است که نیازی برای پرداخت هزینه برای استفاده از آن نیست. شما می توانید ارسال های وب سرویس ارسال پیامک رایگان خود را از طریق متد REST انجام دهید.

آموزش استفاده از وب سرویس ارسال پیامک

شما می توانید از بخش منو سایت پیامک رایگان گزینه وب سرویس و سپس مستندات وب سرویس را انتخاب کنید تا به راحتی Api پیامک رایگان خود را دریافت نمایید. در ضمن پنل پیامک هم رایگان می‌باشد.

آموزش استفاده از وب سرویس ارسال پیامک - payamakraygan.com

بهترین وب سرویس ارسال پیامک رایگان

در این مقاله سعی کردیم بهترین وب سرویس ارسال پیامک رایگان و آموزش استفاده از وب سرویس برای سایت و نرم افزار آشنا شویم. پیامک رایگان با ارائه بهترین انواع API و وب سرویس برای سایت و پلتفرم های مختلف به صورت رایگان که تنها نیاز ثبت سامانه پیامکی دارند، بهترین گزینه برای افرادی است که به دنبال روشی برای ارسال پیامک از طریق وب سایت میگردند.

پیامک رایگان، بهترین سامانه پیامکی ایران تنها شرکت ارائه دهنده خدمات پنل اس ام اس رایگان است. شما می توانید همین حالا از طریق لینک ثبت نام در پایین صفحه اقدام به ثبت نام کنید و یا با شماره تلفن ۰۹۱۰۴۴۴۸۹۶۴ الی ۵ تماس بگیرید. کارشناسان پیامک رایگان آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

جهت ثبت نام رایگان روی لینک زیر کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان، همین حالا فرم مقابل را پر کنید.

در سریع ترین زمان ممکن مشاوران ما با شما تماس میگیرند

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
به بالای صفحه بردن