پیامک رایگان

پیامک رایگان- payamakraygan.com

ساخت سامانه پیامکی رایگان + آموزش تصویری پنل پیامک رایگان

برای ساخت سامانه پیامکی رایگان با ما همراه باشید تا آموزش و اهمیت پنل پیامک رایگان را برای شما بیان کنیم.

افراد زیادی از ساخت سامانه پیامکی رایگان برای رونق کسب و کارهای خود استفاده می کنند. یکی از برترین فاکتورهای افزایش درآمد با پیامک امکان ارسال پیامک تبلیغاتی است.
برای ساخت پنل نیاز به هزینه ای نیست چون ما این مشکل را برطرف کرده ایم و فقط با ثبت نام میتوانید صاحب سامانه پیامکی رایگان شوید.

ساخت سامانه پیامکی رایگان payamakraygan.com

اهمیت ساخت سامانه پیامکی رایگان

امروزه شبکه های اجتماعی زیادی به وجود آمده‌اند که هرکدام محبوبیت زیادی در بین مردم دارند. هرکدام از این پیام رسان ها برتری‌های منحصر بفردی نسبت به دیگری دارند که باعث می‌شود هر فرد نسبت به نوع خواسته و نیاز خود، برنامه خاصی را ترجیح دهد. ارزان ترین و پرکاربردترین این پیام رسان ها، اس ام اس یا پیامک است. اغلب مسنجرها نیاز به داده اینترنت فعال دارند. بیشتر افراد، هنگامی که قصد استفاده از پیام رسان ها مانند تلگرام و واتساپ نداشته باشند، اینترنت موبایل خود را خاموش می‌کنند. در نتیجه هنوز هم با وجود پیشرفت تکنولوژی، هیچ جایگزینی برای اطلاع رسانی از طریق پیامک پیدا نشده است.

سامانه پیامکی رایگان چیست؟

در صورتی که نیاز داشته باشد تا یک پیامک تبلیغاتی را به تعداد زیادی از افراد ارسال کنید، به جای ارسال پیامک جداگانه برای هر شخص، از سامانه پیامکی یا پنل پیامک استفاده باید کرد. با استفاده از سامانه پیامکی، دیگر مبلغ هر پیامک به طور جداگانه محاسبه و پرداخت نمی‌شود.

سامانه پیامکی، یک سیستم نرم افزاری تحت اینترنت است که کار کردن با آن نیاز به مهارت زیادی ندارد. و فقط تنها گزینه مورد نیاز، آشنایی با یک مرورگر مانند کروم، فایرفاکس، سافاری و مرورگرهای مشابه است. تهیه یک سامانه پیامک نیاز به مهارت‌های بالایی یا گذراندن مراحلی سخت و تخصصی ندارد. برای این کار فقط کافی است شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ارسال پیامک رایگان را پیدا کرده و خدمات و قیمت اس ام اس هایی که ارائه می‌دهند را بررسی کنید. سپس از شرکتی که خدماتی مطابق با خواسته و نظر های شما را ارائه می‌دهد، کمک بگیرید.

آموزش ساخت سامانه پیامک رایگان payamakraygan.com

آموزش ساخت پنل پیامک رایگان

خب حالا که با سامانه پیامک آشنا شدید اقدام به آموزش ساخت ساخت پنل پیامک رایگان به صورت تصویری میکنیم تا پنل پیامک رایگان در اختیار داشته باشید

1-  ابتدا از لینک زیر وارد سامانه پیامک رایگان میشویم

2- پس از وارد شدن به لینک سایتی با تصویر پایین مشاهده میکنید

سپس روی دکمه << ثبت نام در سامانه >> کلیک کنید

آموزش ساخت سامانه پیامکی رایگان - پنل پیامک رایگان 1

3- در این مرحله اطلاعات درخواستی را وارد کنید سپس دکمه << می‌پذیرم >> را کلیک کنید و کادر سفید << i’m not a robot >> را تیک بزنید سپس روی ثبت نام کلیک کنید.

نکته: مقادیری که با ستاره قرمز ( * ) مشخص شده است اجباری است

آموزش ساخت سامانه پیامکی رایگان - پنل پیامک رایگان 2

4- خب تا این قسمت ثبت نام اولیه انجام شد سپس روی دکمه << ارسال کد >> کلیک کنید و پیامکی به شماره موبایلی که در مرحله قبل وارد کردید ارسال می‌شود. کد دریافتی را در کادر مربوطه وارد کنید و ثبت کنید

آموزش ساخت سامانه پیامکی رایگان - پنل پیامک رایگان 3

5- پس از وارد کردن کد پیغام << تایید شما با موفقیت صورت پذیرفت >> نمایش داده می‌شود. حالا روی دکمه ارسال مدارک کلیک میکنیم

6- در این قسمت برای احراز هویت نیاز به کارت ملی و شماره کارت بانکی به اسم خودتان است. پس از آپلود روی دکمه << ثبت >> کلیک کنید.

نکته: نیاز به وارد کردن تمام مدارک نیست فقط کارت ملی و شماره کارت کافی می‌باشد
نکته: شماره کارت جهت بازگشت وجه می‌باشد

آموزش ساخت سامانه پیامکی رایگان - پنل پیامک رایگان 5

7- در آخر هم ساخت سامانه پیامکی رایگان به اتمام رسید و شما بدون هزینه صاحب پنل پیامک رایگان شده اید و میتوانید تست ارسال پیامک رایگان را انجام دهید. همین پنل در سایر سامانه پیامک ها با قیمت های بالا بفروش میرسد.

نکته: شما پس از ثبت نام به بانک شماره موبایل هم دسترسی دارید.

پنل پیامک رایگان؛ سامانه پیامکی رایگان

در این مقاله درباره ساخت سامانه پیامکی رایگان صحبت کردیم. و در نهایت با آموزش کامل سعی کردیم شما را برای داشتن پنل پیامک راهنمایی کرده باشیم. چنانچه برای تهیه پنل اس ام اس به دنبال سامانه‌ای پیشرفته‌ای هستید که قابلیت‌‌های زیادی داشته باشد، پنل‌ پیامک رایگان بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. اگر نیاز به راهنمایی داشتید، با بخش تماس با ما یا شماره تلفن 09104448964 الی 5 تماس بگیرید. کارشناسان پیامک رایگان آماده پاسخگویی به سوالاتتان هستند تا شما را برای مشاوره با توجه‌ به نیازتان راهنمایی کنند.

 

برای دریافت مشاوره رایگان، همین حالا فرم مقابل را پر کنید.

در سریع ترین زمان ممکن مشاوران ما با شما تماس میگیرند

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
به بالای صفحه بردن