پیامک رایگان

پیامک رایگان- payamakraygan.com

حذف ایموجی از نتایج جستجوی گوگل 1401

حذف ایموجی از نتایج جستجوی گوگل - تعدادی از کابران و سئو کاران در خصوص نمایش ندادن ایموجی در نتایج گوگل به مشکل خوردند که ما در بررسی های خود به این موضوع علت را بیان خواهیم کرد.

اشتراک گذاری

حذف ایموجی از نتایج جستجوی گوگل - پیامک رایگان

حذف ایموجی از نتایج جستجوی گوگل

بسیاری از افرادی که در ضمینه سئو و یا موارد مرتبط با این حوزه در حال فعالیت هستند این موضوع بسیار مهم است که بدانند در آپدیت های الگوریتم های گوگل چه تغییراتی ایجاد شده است. یکی از مواردی که کاربران از تغییر این موضوع اعلام بررسی داشتند حذف ایموجی از نتایج جستجوی گوگل است و ما با بررسی سایت پیامک رایگان این موضوع را بررسی کردیم.

ایموجی در نتایج گوگل

 

گوگل در خصوص استفاده از ایموجی در عنوان مقاله های سایت اعلام کرده است که موضوع مقاله باید با نوع ایموجی استفاده شده مرتبط باشد و در صورت مغایرت نداشتن این دو موضوع به صورت خودکار ایموجی در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده نمیشود!

 

نمایش ندادن ایموجی در جستجوی گوگل - payamakraygan.com

 

نمایش ندادن ایموجی در نتایج گوگل از نظر متخصص سئو

با گفتگو از یکی از متخصصان سئو در مورد ایموجی ها در نتایج جستجو گوگل سوالاتی را مطرح کردیم که در اینجا متن این مصاحبه را میتوانید مطالعه کنید.

سوال: آیا پیشنهاداتی برای استفاده از emojis در صفحه عنوان صفحه و متا دارد؟ چون در حال حاضر از برخی کابران از ایموجی ها در متا دیتا و تیتر صفحات وبلاگ خود استفاده می کنند.

پاسخ: شما کاملاً می توانید از ایموجی ها در عنوان صفحه و توضیحات در صفحات خود استفاده کنید ولی گوگل همه آنها را در نتایج جستجو نشان نمی دهد، به بخصوص اگر ربات گوگل فکر کنند که شما با ایموجی سعی میکنید نتایج جستجو را از نظر آنها گمراه کننده جلوه دهد.

این به این معنا نیست که ایموجی مشکلی ایجاد می کنند، فقط این است که هیچ مزیت قابل توجهی مثل قبل در قرار دادن آنها وجود نخواهد داشت.

چون گوگل تلاش می‌کند تا بفهمد که کلمه معادل آن ایموجی که با آن صفحه وبلاگ مرتبط است چیست، و اگر با ایموجی مطابقت داشت آن را در نتایج نمایش خواهد داد.

نتیجه استفاده از ایموجی در سئو

پس از بررسی حذف ایموجی از نتایج جستجوی گوگل در این مقاله به این نتیجه میرسیم که دیگر مانند قبل برای بهتر دیده شدن در نتایج گوگل نمیشود از ایموجی های رنگارنگ استفاده کرد و دیگر این یک مزیت نمیتواند باشد. و از این به بعد باید ایموجی مرتبط با متن مقاله انتخاب کنید و استفاده از emojis به هیچ وجه به SEO کمک نمی کند.

4/5 - (1 امتیاز)
فهرست مطالب

نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن