پیامک رایگان

پیامک رایگان- payamakraygan.com

تبلیغات واتساپ برای هتل ✔️ 4 روش جذب مشتری هتل و رستوران

وقتی قصد رفتن به سفر را داریم، مسئله مهم برای همه محل اقامت هتل و رستوران است. حالا به‌ نظر شما برای مسافری که برای دفعه اول به شهری سفر می‌کند، چه اولویتی در انتخاب هتل تاثیرگذار است؟ بله درست است، حرف اول را تبلیغات هتل ها می‌زند.

اشتراک گذاری

تبلیغات واتساپ برای هتل

تبلیغات واتساپ برای هتل به این دلیل مهم است که مسافران باید از قبل اسم هتل شما را شنیده باشند تا بعد با ارسال تخفیف یا ارائه امکانات متفاوت آن‌ها را مجدد به استفاده از خدماتتان ترغیب کنید. بگذارید با یک مثال ساده توضیح دهم. اگر من به عنوان مسافر بخواهم به مازندران سفر کنم، تا زمانی که اسم هتل میزبان را نشنیده باشم، به سراغ این هتل نمی‌روم.

پس اگر هر خدمات لوکس، متفاوت و به صورت VIP را ارائه می‌دهید، اول و مهم‌تر از همه باید برایش تبلیغات واتساپ کنید. مسافر باید با نام شما آشنا باشد. درباره امکانات هتل را بداند یا حداقل تعریفی از هتل شنیده باشد. پس اگر می‌خواهید در هتل یا رستوران شما به اصطلاح جای سوزن انداختن نباشد، برای انواع روش‌های تبلیغات واتساپ برای هتل ها در ادامه با من همراه باشید.

 

تبلیغات واتساپ برای هتل ها - پیامک رایگان

داشتن سایت هتل بسیار اهمیت دارد

داشتن سایت هتل برای هر نوع تبلیغی مِن جمله برای تبلیغات واتساپ واجب است. با تحقیق متوجه میشوید تمام هتل های دنیا سایت دارند و خدمات رزرو اقامت را بصورت آنلاین را فراهم کردند. بسیاری از امکانات را از طریق سایت هتل اطلاع می‌دهند و از مزایای دیگری استفاده می‌کنند که در ادامه می‌خواهم به مهم‌ترینشان اشاره کنم.

 

معرفی هتل‌ و امکانات

با بررسی مختلف متاسفانه بسیار زیادی از هتل های ایران یا سایت ندارند یا سایتشان کیفیت و استاندارهای لازم را ندارد. امروزه بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند، هنگام انتخاب هتل به سایت مراجعه و عکس های هتل و اتاق ها را مشاهده کنند.

اطلاعات کاملی راجع به آدرس هتل، فاصله از مناطق گردشگری و فرودگاه، فاصله از مناطق خرید و فروشگاه ها، خدمات و کیفیت پذیرایی، تصاویر هتل، اتاق‌ ها و امکانات تفریحی، امکان رزرو آنلاین اتاق و … را از همین طریق مطالعه و بررسی کنند.

پس اگر می‌خواهید جذب مشتری خوبی داشته باشید سعی کنید، خدمات رفاهی خود را به خوبی به مسافران را نشان دهید، تاریخچه و قدمت هتل را بنویسید و خلاصه بیوگرافی کاملی را  قرار دهید. داشتن سایت برای هتل یعنی حضور در دنیای مجازی و داشتن مشتریانی که خودشان به سراغتان خواهند آمد.

 

امکان رزرو آنلاین اتاق هتل

اگر در تبلیغات هتل خودتان قوی عمل کنید، قیمت‌ هایتان در برابر خدماتان هم مناسب باشد و همچنین کیفیت و بهداشت در سطح بالا و استاندارد ارائه دهید، مسافران ترجیح می‌دهند که اتاق را در تاریخ مورد نظرشان به صورت آنلاین رزرو کنند. به خصوص در روزهای شلوغ سال مثل تابستان و تعطیلات نوروز، بسیاری از مسافران از ماه ها قبل اتاقشان را رزرو میکنند.

البته درحال حاضر سایت های خوبی مثل علی بابا، اسنپ ‌تریپ و هتل یار امکان رزرو هتل‌های مختلف را دارند. پیشنهاد میکنیم هتل خود را در این سایت‌ ها ثبت کنید. اما این مساله نباید باعث شود که از سایت هتل خودتان غافل شوید.

مثلاً سایت هتل بین المللی قصر مشهد یک نمونه از سایت‌های خوب چند زبانه است که هم سیستم رزرواسیون آنلاین نیز دارد و هم در بین سایت‌های رزرو هتل رتبه خوبی را کسب کرده است.

تبلیغات واتساپ برای هتل - اطلاعیه هتل در سایت

اطلاع‌رسانی‌های مهم و خاص هتل

سایت هتل باید همیشه بخشی را برای اخبار جدید و مناسب های خاص داشته باشد. تقریباً همه هتل ها اتاق جلسات، سالن همایش و جشن، سالن ورزشی و موارد خاصه دیگر دارند. از طرفی بعضی وقت ها اگر بخواهید برای مناسبتی جشنواره تخفیف در نظر بگیرید، می‌توانید آن را در این قسمت سایت به اطلاع مسافران برسانید.

پس با اطلاع‌رسانی همایش، جشنواره‌های مختلف و تخفیف‌های ویژه در زمان‌بندی‌ مشخص در سایت خودتان، شانس جذب مشتری را افزایش دهید.

حضور در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام

همه ما علاقه مردم به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی اطلاع داریم. روزانه افراد مختلفی که دوستدار گردش هستند زمان زیادی را صرف گشتن در صفحات مختلف دوستان، آشنایان و برندها و مناطق مورد علاقه‌مان می‌کنیم.

بد نیست بدانید بعد از واتساپ، اینستاگرام توسط 49.4 درصد مردم ایران استفاده می‌شود. پس چرا ما برای کسب‌ و کارمان از این ظرفیت زیاد استفاده نکنیم؟ و از این فرصت فوق العاده برای دیده شدن برند هتل مان کمک نکنیم؟

اینستاگرام دومین شبکه اجتماعی پرطرفدار در ایران است. سبک فعالیت در این رسانه تصویر محور است. با رعایت چند نکته کلیدی در آن می‌توانیم برندسازی کنیم و به خوبی دیده شوید.

 

استفاده از سامانه ارسال پیامک

بازاریابی اس ام اسی روشی عالی برای برقراری ارتباط با مشتری و تعامل با آنهاست. امروزه بیشتر کسب‌وکارهای بزرگ به سیستم سامانه پیامک مجهز شده اند و برای امور تبلیغات و اطلاع رسانی از آن استفاده می‌کنند.

ارسال پیامک تبلیغاتی نتیجه و بازدهی بسیار خوبی دارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید 95% پیامک‌های ارسالی توسط مخاطبین دیده می‌شوند. این آمار نشان دهنده تاثیر فوق‌العاده این روش است. در نتیجه پیشنهاد می‌کنم از تبلیغات پیامکی استفاده کنید!

 

پیامک تایید رزرو هتل

 

پیامک تایید رزرو اتاق هتل

از نکات مهمی که معمولاً در کشور ما به آن توجه نمی‌شود، تعامل با مشتری و ایجاد ارتباط صمیمی است. ارسال پیام کوتاه برای مشتری یکی از ساده ترین و ارزان ترین راه‌هاییست که با استفاده از آن می‌توانید با مشتری ارتباط برقرار کنید. احساس خوبی را به او منتقل کنید و یا حتی از خریدش تشکر کنید. این کار زمینه ساز جلب اعتماد و تبدیل کردن مخاطب به یک مشتری هوادار شما خواهد شد.

ابتدا بیایید برای شروع یک ارتباط خوب برای مشتریانی که هتل شما را آنلاین رزرو میکنند، یک پیامک تشکر به وسیل سامانه پیامک رایگان ارسال کنید. در این پیام حتماً اطلاعاتی مانند شماره پیگیری و تاریخ اقامت را برایشان بفرستید.

ارسال تبلیغات در واتساپ برای هتل ها

همان طور که در ابتدای مقاله به اهمیت تبلیغات واتساپ برای هتل اشاره شد، این روش یکی از جدیدترین روش های بازاریابی محسوب میشود و به دلیل محبوبیت این برنامه در ایران، جزو پرتاثیرترین روش با بازخورد بالا می باشد.

در این روش شما با ایجاد متن دلخواه خود و ارسال به واتساپ آن قشر افرادی که بیشترین درخواست هتل دارند ارسال کنید، ولی همانطور که میدانید ارسال این حجم از شماره مثلا 2000 هزار شماره کاری بسیار دشوار است!

شرکت پیامک رایگان از طریق برنامه نویسی قابلیتی را ایجاد کرده که از تمام این فعالیت ها به صورت کاملا خودکار انجام میشود و در وقت و هزینه های شما صرفه جویی خواهد شد.

 

تبلیغات هتل در واتساپ

 

جمع بندی تبلیغات در واتساپ برای هتل

تا اینجا درباره تبلیغات هتل ها صحبت کردیم. یک برنامه جامع هم برای استفاده از تبلیغات در واتساپ برای هتل به شما ارایه دادیم. به زبان ساده باید بگویم که اگر هتل شما سایت، اینستاگرام، پنل پیامک و تبلیغات در واتساپ نداشته باشد، از هتل‌های دیگر خیلی عقب‌ خواهد ماند و  نمی‌تواند در بازار رقابتی امروز مشتری جذب کند.

با این 4 مرحله‌ یاد گرفتیم که چطور به وسیله تبلیغات در واتساپ با مسافران هتل تعامل کنیم و آن‌ها را به مشتری وفادار خودمان تبدیل کنیم. خب حالا شاید این سوال برایتان ایجاد شود که چطور این مراحل را اجرا کنیم؟ پاسخ این است که شما برای پیاده کردن این مراحل نیاز به سمانه تبلیغات در واتساپ دارید.

تبلیغات واتساپ می‌تواند متن تبلیغات هتل شما را به هر شماره ای ارسال کند. اگر هم در این مورد هنوز نیاز به مشاوره دارید، با 09104448964 الی 5 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان تیم پشتیبانی استفاده کنید.

4/5 - (1 امتیاز)
فهرست مطالب

نظرات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن